22:a Februari

                                                       
Jätte mysig dag för mig och Liam, vi har legat i soffan nästan hela dagen och bara haft det mysigt.  Skulle gått ut på en promenad men precis när vi var klara för att gå och klä på oss så såg jag att det snöade jätte mycket så då ville jag inte gå ut längre .
Får se till att ta en liten promenad imorgon istället då. Har ju ändå inget annat för mig som vanligt.

Nån mer som bara sitter hemma och tråkar och hellre vill ta en fika eller så?? Då ställer jag gärna upp :)  Så hör gärna av er .
Så tråkigt att inte göra något alls en hel dag, men vissa dagar känner jag  bara för det, kan vara riktigt skönt att bara ligga hemma och mysa lite,speciellt nu sen min lilla älskling kom till världen<3

Men man blir lätt rastlös och uttråkad när det händer fler dagar i rad =p




Varför går det inte att ladda upp bilder ? Eller är det bara jag som har det problemet, Har försökt hela dagen ,kommer bara in på ladda upp sen kommer ja inte vidare. Ja som hade massa söta bilder på Liam och Axel :)
Men de får väl vänta nån dag till då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0