Om den 21:a Februari

Igår hade jag verkligen ingen lust alls till att sitta här, Så ska berätta lite idag om vad som hände igår .

dagen började med att min mor kom hit, vi fick för oss att vi skulle till tuna park för att kolla om man hitta något när man ändå hade massa rabatter, Inte direkt den roligaste resan dit, det var fullt med folk så man tappa lusten till att gå där så fort man kom innanför dörren.
Så där stanna vi inte speciellt länge, vi kollade lite snabbt i några affärer sen gick mamma till coop och jag gick in på micro så att Liam skulle få hälsa på sin far lite =)


Sen åkte vi hem och åt lite mat och senare så kom min kusin Sandra och hennes bebis Axel :)

Jätte trevligt att få träffa henne igen, jätte länge sen vi sågs, kanske beror på att det är en hel del mil mellan oss, hon bor längre ner i landet :P

Så söta när de låg där, men de brydde sig inte om varandra speciellt mycket, kanske lite för små ännu.

Bilder får jag sätta in lite senare för nu gick det inte att ladda upp de.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0