27:e Februari

Sjuk? Börjar ja gå mot förskylning? Känner mig jätte trött i kroppen, dunkande huvudvärk och somnar så fort ja lägger mig ner. Skulle mata Liam förut och somnade sj'älv direkt, sen nu när jag vakna vid 09.00 så gick jag upp och trodde att jag skulle orka gå upp för dagen, men ja slängde i mig lite frukost sen mata Liam igen och vi vaknade nu ! 11.20??  Och det känns som om jag skulle kunna gå o lägga mig igen, orkar knappt bära honom nu, kroppen hänger inte riktigt med :P Hoppas opå att man känner sig lite piggare efter att vi ätit och tagit en dusch för sedan ska jag ju möta upp Linnea vid hennes jobb. Vi tänkte ta en sväng på stan, men nu kom tuna park på tal istället så får väl se vad det blir .
Med detta väder så känner man ju nästan bara för att stanna hemm o ligga och mysa i soffan framför en film eller så:)
Men NEJ ! nu ska jag komma ut idag, vill ha nya skor (Som jag tjatar om) och idag ska det bli av ! Några "Gympadojjor :)" ska jag allt hitta.

Woow !! Nu kommer solen fram, det sa bara pang !
Nu ser det helt plötsligt helt underbart ut ute


Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen och sedan äta lite mat, Innan Liam vaknar och också ska äta , sen måste vi gå och möta upp Linnea sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0