3:e Februari

Sara och jag gick till tuna park idag med våra små sötnosar, Var ganska skönt att bara gå omkring där i lugn och ro för en gångs skull, Eller ja menar att det var skönt för att det inte allt var mycket folk, då slipper man bli så stressad som man lätt blir om det är fullt med folk.
Så åt vi där också, Börjar tröttna lite på den där wok maten nu,har nog ätit de för många gånger, Nästa gång ja ska äta där får det bli något annat,kanske deras kebab som var helt okej faktiskt.

Imorgon är Fredde ledig,så får se vad som händer då, Om han nu inte har andra planer än att umgås med mig och Liam förstås =P  Jag kanske skulle träffa Frida också :)  Skulle ju vara väldigt trevligt det också, Får helt enkelt se vad som händer imorgon. Ingen ide att planera för mycket heller, Ska ju prova äta pannkakor idag igen så får vi se om det var pannkakorna som Liam reagera på sist då han gallskrek i timmar av magont, Hoppas att det inte var det, men kan inte bara välja bort att inte äta det för att han "Kanske" reagerar på det, händer det samma sak nu så vet jag ju ändå att det är pannkakor jag inte borde äta så mycket av så det är lika bra att testa igen för att verkligen veta.

Nu ska jag plocka lite här hemma sen börja steka så maten är klar tills älsklingen kommer hem från jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0