. . .

Nyss pulat i mig pytt i panna och ägg, Men det gick inte att få i sig allt, så fick bli en billys pizza också inte speciellt förtjust i nått av det men orkade inte laga någon vettigare mat idag, vi ville att det skulle gå snabbt så de fick duga, Fick bort lite skit från frysen nu iallafall, haha.

Nu åkte precis Fredde till garaget , sitter här och funderar på vad jag ska göra, om jag ska ner på stan en sväng eller bara gå en sväng till ica och hämta ett paket sen hem igen och bara vara.
Tror det lutar mer åt ica hållet. Kanske man kan åka ner på stan imorgon en sväng kanske, Måste hitta några skor till mig, Sen ska jag ju få träffa min kusin och hennes bebis imorgon :)

Nu ska jag diska och sedan bara slöa tills Liam vaknar, så ska jag nog ta en promenad till ica sen när han ätit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0