Halloj

Godmorgon !
Mat ! Mat ! Mat ! Fattar inte vad som händer, Haha, är hungrig hela tiden nu, varje gång ja vakna inatt så jände jag att jag ville ha nått att äta , men kom fram till de varje gång att det var för jobbigt att gå och fixa något, och om ja skulle ätit så skulle ja vart tvungen att borsta tänderna osv. Nu har jag iallafall kommit ur sängen och matat Liam så ska ta mig nått att äta strax :)
Sen blir det in i duschen för att sedan ta en promenad i snö ovädret till tuna park.
Kanske blir att kolla lägenhet idag också :) Får hoppas på att det blir så och att den är bra! Vill ju ändå bo kvar här men är lägenheten MYCKET bättre så tar jag helllre den,  jobbiga grannar här så.
Låter som om de bygger om varje jäkla dag ! Igår borrade de hela dagen och de låter ju inte lite i dessa betongväggar, idag låter de som om att de hamrar och slår i varenda vägg och på golv.

Nu ka jag hoppa in i duschen och sedan äntligen ta mig nått att äta:) Bye Bye !


Kommentarer
Postat av: Nadja

kan tänka mig att du saknar magen, men de måste ändå vara härligare att ha den lille krabaten hos er? Tog ett tag innan jag fattade vem du var tills jag kände igen en av bilderna på Liam som fredde har på sin msn, jag har ju inte fattat vem de är han har fått barn med haha grattis till er!! Känns de bra?



Kram kram (om du vill kika så har jag en annan blogg med, http://sweetladysoul.blogg.se/bebis)

2009-02-05 @ 14:18:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Sara

Kollade ni lägenhet igår? Det var några som kollade på en här nere igår, det är ju min :P

Våra grannar kan man ju också fundera på om dem gör om. Håller på hela jävla tiden :S

2009-02-06 @ 08:34:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0