Hemma

Hela dagen blev att sitta hemma, Vi har inte ens gått utanför dörren idag. Så kallt ute så orkade inte gå ut på promenad idag.
 Men det blev tyvärr inget bakandes heller, Hade ju planerat att baka bullar men såg att jästen jag köpte för några dagar sen hade gått ut igår och då ville jag inte använda den så petig som ja kan vara så sånt där.
Blev istället en dag med att hänga tvätt,diska,plocka undan massa skit överallt som låg där det inte ska ligga och sen en hel del mys med lilla älsklingen.

Nu börjar han vakna till här också så ska väl strax mata honom och sen hade jag tänkt att gå och gör mig iordning för sängen, Var så skönt att somn atidigt igår så vill lägga mig skapligt idag också, men då hoppas jag på att jag inte blir sådär super pigg vid klockan 04.00 som jag blev inatt.


Måste bara lägga till att jag har världens finaste grabbar, Älskar de så otroligt mycket ..Ni är mitt  ALLT ! <3





 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ibland är de skönt att bara få vara hemma tycker jag...jag var bara ute en kort kort kort stund igår när jag gick till coop hehe

2009-02-19 @ 08:45:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0