kallt. .

H
är sitter jag och huttrar, Fryser som tusan, Ändå säger alla att det är så varmt här inne men det tycker ja inte att det är.
Undra om man snart ska gå och lägga sig , Komma i sängs innan 00.00 för en gångs skull, fast då har ja ju iof bara 10 minuter på mig så de tror ja inte att jag hinner, Måste ju tvätta mig och borsta tänder och så innan.

Idag när vi var hos Freddes mormor och morfar så fick vi jätte god mat, Det blev stek med potatis och sås :) Mumms det !
Sen så ställde sig också hans morfar sig på vågen en gång och sedan en gång till fast med Liam i famnen, och då räkna vi sedan ut att han vägde hela 5 kg precis ! Fast då hade han ju ioförsig en body och byxor på sig, Ska bloi kul att se på onsdag om våra beräkningar stämmer . Isåfall så växer han ju väldigt bra :)

Snart alla hjärtans dag också, Undra vad man ska hitta på för mys pys då, nått vill jag ju göra för mina underbara grabbar<3  Vi får väl se om jag kommer på nått, Skönt att Fredde är ledig då iallafall :) Så vi kan ha mys hela dagen<3

 Nu börjar det bli dags att stänga ögonen känner jag, de åker nästan ihop, sitter här och blinkar för fullt. Kanske ja hinner sova 1-2 timmar innan Liam ska äta igen. Kan ju hoppas på det iallafall.




Sitter här och kollar igenom massa kort ja har på datorn :) Kul att se, Tänk vad mycket skoj man har gjort här i livet !
Här bjuder jag på en bild från min 20års fest , Johanna och jag :)
Hade mycket trevligt denna kväll.

Ha de gött allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0