Trevligt

En väldigt trevlig dag, Jag och Liam gick hem till Sara & Alicia efter vår lilla promenad, där blev det att äta goda semlor som var väldigt goda men också väldigt mättande, huh..


Sedan blev det att åka hem till Frida :) Hur trevligt som helst, Vi träffades vid sveaplan där jag köpte hårborste ,kam och en näs sug till Liam på barnens hus, och på coop hittade jag två böcker till honom på bok rea, de kan han ju få på två månaders dagen :)
Vi gick hem till frida och åt mat och sen bara myste, satt och prata om allt möjligt och hade det allmänt trevligt, Och Liam var på toppen humör den här gången, hur mysig som helst, så mycket som han "Pratat" idag har han aldrig gjort , Och skratta en hel del, eller ler som han gör då. Och denna gången så fick Frida hålla honom lite längre, Sist så gallskrek han bara hela tiden vi var där och när hon skulle hålla honom, det var inge kul alls, bara jobbigt.
Kanske är det hans minifom droppar som gör honom på lite bättre humör, hoppas att det är åt de hållet det går nu iallafall.



Vi skulle träffas en sväng på fredag igen , då skulle vi ta en snabbis på stan, Ska försöka hitta nån bok där jag kan skriva om Liam, hans första riktiga smile,första tand ,när han börjar krypa osv. Kan vara kul att ha det och visa honom sen.
Sen ska jag leta skor också, måste ju ha ett par nya som sagt.

Nu börjar klockan bli mysket och jag måste snart gå och sova,vill lägga mig i tid, Känns som om jag säger det varje kväll men det är väl för att det aldrig bli av, blir ändå alltid att man sitter uppe nån eller ett par timmar till. Men idag ska jag verkligen försöka komma i sängsenast 00.00.

Nä Liam ligger och sprattlar i soffan, Ska gå och mysa lite med honom nu istället innan vi ska sova.


Natti på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0