01-01-09

 En helt underbar dag utan en ända ond värk :) Igår hade jag ont hela dagen men också några få korta pauser.
Slutade vid 03.30 ungeför inatt.. Svårt att veta men nu antar jag att det bara var förvärkar, Längtar ju inte direkt till de riktiga värkarna kommer nu när det var så illa som det var igår, usch..
Men ändå så vet man att man kommer ett steg närmre lillen hela tiden :) Känns jätte bra det !

Nu ska jag snart försöka få Fredde med på en promenad, men det får bli en kort, Orkar inte gå så mycket, men känner att idag måste jag gå en sväng iallafall, har blivit väldigt dåligt med promenader de sista dagarna.
Sen när vi kommer hem så ska jag nog vila en stund.
Får väl se hur lätt det blir att få med honom ut,  Inte speciellt kan jag tänka mig, men det är ju värt ett försök, han får allt ställa upp, jag kan ju inte gå ut och gå helt ensam heller.

Stackars Sara, hoppas att du inte råkat på magsjuka,Kan ju hoppas att  det bara var nått du ätit. Krya på dig !! VILA nu..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad roligt, inte långt alls kvar för er nu ju! :D Vet ni vad det är för kön? :)

2009-01-01 @ 23:13:03
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: sara

Tack hjärtat :) Alicia är med dålig nu. Hon har skitit vatten igår och på kvällen hade hon feber. Bara hoppas på att det har med tänderna att göra.



Du ska se att det kommer gå bra med vrkarna. Som jag sa förut så går man in i sej själv och man klarar det :)

2009-01-02 @ 08:01:41
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Svar på: Jonna

Joo nu vill man bara att den lille ska titta ut :)

Nej vi vet inte vad de är för kön, Men jag har känslan av att det är en pojke , Så vi får se vad det blir :)

2009-01-02 @ 15:27:57
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0