13:e Januari

Halloj
Tänkte att jag kunde slänga in några ord här , Hade tänkt att jag skulle gå och tvätta och fixa den lille men han somna så gott nu efter maten så känns ju onödigt att störa han med det nu.
Känns helt underbart allt det här, kan inte fatta att det är sant, att JAG, Just JAG har fått världens finaste lille pojke <3
Kan börja gråta av lycka när jag tillar på honom, Världens lyckligaste <3

Idag var vi tillbaka på BB för att göra PKU-prov, Kunde int ekolla när de skulle sticka vår lilla bebis i handen, Usch, läskigt ju.. stackarn. men det gick ju bra det där, han gav inte tt ljud ifrån sig, han var så duktig.
så vägde vi honom idag igen också, Nu Vägde han 3575gram :)  Så han ökar i vikt som han ska, han är väldigt duktig med maten och allt går jätte bra.

Imorgon tänkte vi att vi skulle ta en promenad till tuna park, men får se hur det blir med den saken, Just nu så tror jag inte att det kommer att bli så, När vi gick upp till Ica så kände jag att jag ALDRIG kommer orka gå till Tuna park imorgon, Om det känns sådär så stannar jag hellre hemma nån dag till och bara myser med vår älskling.
Tänkte att vi skulle köpa en overall "Då de overaller vi har är väldigt stora för honom, märkte vi, även fast de bara är st 56 på de minsta vi har" ,och lite kläder som han kan ha nu, Vi har mycket kläder i storlek 56 men vår lille krabat har storlek 50 så de kläder vi har är lite stora för honom, men det går ju att bara vika upp ärmar och så ioförsig men vi vill ändå ha nått mer i hans storlek, nu har vi bara ett väldigt fåtal kläder i storlek 50, tänker ju inte köpa massa kläder i st 50 heller för de kommer han ändå inte kunna ha om bara ett litet tag men nått känns ju kul att få gå och köpa :)

Nu ska jag titta lite på tv och vänta på att vår älskling ska vakna så vi sen kan gå och tvätta och dona med honom innan sängdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0