21 januari

Det blev en runda på tuna park idag, hittade iallafall present till min kära kusin, får hoppas på att det duger :)
Sen så blev det visst fyra fina bodys och två par byxor till Liam också.

Och så kom ju Liam´s Farmor, farbror Oskar och Peter, och Liam bara låg och sov under hela besöket , Haha, som vanligt.

Funderar på att gå och lägga mig snart, helt slut, Men känns så tråkigt att gå och lägga sig redan nu.
men har ju en dag framför mig imorgon också, då tänkte jag kolla om det finns nån tvätt tid , och sen kanske ner på stan en snabbis eftersom att det inte blev av idag.
Nu ska jag först mysa lite med våran älskling som börjar vakna till lite här.



Att någon kan vara så underbar  <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0