23:e januari

Idag har jag och Liam vart på stan, fixade lite saker sen träffade vi på Pontus :)  Då  gick vi och fika på Åhlens där  vi också köpte lite gosedjur till Liam, han fick  en jätte gullig av Pontus.
Ja var tvungen att skicka iväg Älsklingen till coop för att köpa godis:) haha, är jätte sugen på det nu och så är det ju ändå helg nu så de passar perfekt, har kommit fram till att vi bara ska försöka äta det på helgerna, eller jag har kommit fram till det han var tvungen att hålla med. Tss..

Ännu ett kort på världens sötaste kille<3



Nu har jag precis tvättat vår lilla prins, så fin så <3
Nu ska jag själv hoppa in i duschen så får det bli mys framför tv:n sen och imorgon kanske ja ska åka till Ärla så Liam får träffa sin mormor,morfar,moster och morbror :)

Kommentarer
Postat av: sara

ååå vad gott med godis :D själv får jag inte äta det i 3 veckor framåt

2009-01-24 @ 07:35:18
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0