30:e Januari

Nyvaken och hungrig men här sitter jag, Tänkte ta mig nått litet att äta sedan gå tillbaka till sängen strax.
 Liam ligger och sover så sött och Fredde åkte precis till jobbet,Idag slutar han iallafall tidigare än vanligt, vid 17.00 nångång tror ja han sa :) Måste verkligen städa lite här idag,Känns som om det ligger saker överallt i lägenheten där det inte ska ligga, Men igentligen så går det nog på en schilevipp att plocka undan allt tror jag.
Kanske kan passa på att tvätta lite idag också,ska gå ner sen och kolla om det finns nån tvätt tid, det jobbiga är ju att då måste jag plocka på Liam alla kläder och bära med honom varje gång jag ska ut i tvättstugan.Det är så jäkla bekvämt att tvätta hemma men när man har lite mer tvätt så vill man ju ha bort allt på en och samma gång så skulle vara skönt att tvätta där nere för en gångs skull, Annars kanske jag kan ta och fixa en tvätt tid tills i helgen föresten för då va väl Fredde ledig och kan hjälpa till :)
 Nä, nog skrivet om det, Nu ska jag gå och äta nått sen sova en stund till.



Glömde ju gratta Malte den 28:e Januari !!
Han blev då 2 år, Blir kalas på söndag då ska vi fira :)
GRATTIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0