4 Dagar. . .



Nu är det bara 4 dagar kvar till beräknat datum :)   Hoppas på att du kommer snart ! Vi Längtar efter dig ju, även om det är riktigt mysigt att ha dig i magen också<3
Skulle inte förvåna mig om den lille vill stanna två veckor till där inne bara för att vi längtar såå :-P

Idag har jag bara slöat, haft ont i magen halva dagen så har inte orkat gjort speciellt mycket, men sen gick det över och då bakade jag lite idag igen, idag blev det havreflarn,chokladkakor och knäck kakor .
Skulle ha träffat Lina idag också men det blev ju inte av som vanligt, men nu var det för att jag inte hade nån ork och lust när jag hade ont i magen att ta mig ner på stan.

Ska försök ata mig utanför dörren imorgon iallfall, En promenad med Älskling till Tuna Park  kanske och sen kanske träffa Johanna, mamma kanske man också skulle träffa, Så får se vad som händer.

Usch.. Vill ha bort all denna snö ! Varför ska det börja snöa nu för ?Räcker med snö runt julen sen kan de försvinna. Nu vill jag ha VÅR :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0