5:e Januari

Halloj !!
Imorrse väckte min sötnos mig kl 07.00 och fråga om jag ville äta frukost med honom, Klart jag ville det när han stått och bakat scones :)  så duktig så, Sen åkte han kl 8 och då gick jag och la mig i sängen igen, hade tyvärr svårt att somna om men när ja väl lyckats så ringer mobilen vid 09.15, Linnea ! men orkade inte prata för då visste jag ju att jag inte skulle somna om igen, men ja lyckades,då är det bara det att mamma ringer kl10.00 och frågar om jag ville med till Tuna park , och så skulle hon handla på coop, men det orkade jag inte så jag låg kvar i sängen ett tag till innan jag tänkte att det var lika bra att gå upp.

Fick städ nojja när ja väl gått upp så ja börja med att diska, torka och damsuga, tvätta 2 maskiner också, som sagt kan det va skönt att ha det gjort.

Jaha, var det slemproppen som  gick idag ?! Lite osäker,men tror nog att det var det, Ringde ju och råd prata med Sara ;D  och sen kolla ja lite på internet, och jaa, det var antagligen den. Hört och läst en massa storys om att det är jätte äckligt och blodigt osv, Så man har ju bara tänkt att man märker om den skulle gå, men så illa var det ju inte, Visst det var inte speciellt gosigt men man har väl bara läst om de värsta och hört om de värsta som vanligt , haha..
Så nu går jag här och väntar på att det ska sätta igång, vill ju ha ut vår lille nu, börjar få lite långtråkigt om dagarna nu. finns inget att göra än att städa,baka och fixa, vill ju inte direkt gå ner på stan och kolla i de här läget, trist när de flesta jobbar också, Men men,Inga värkar än tråkigt nog, fast slemproppen kan ju ioförsig gå redan två veckor innan det är dags så.. men så länge hoppas jag verkligen inte att det ska ta, då kommer man ju längta ihjäl sig .

 Mamma kom förbi efter sin runda på tuna park,  Vi Prata, åt lite mat och fika :)  Så trevligt så.

Nu ska jag gå och sova nån timme, sen kanske ut i friska luften en sväng ?


Haha, det där var en stund sen:P ett antal kilo lättare där och lååångt fint hår som jag saknar !!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!! Åhh vad roligt att den gått då vet du att det närmar sig i alla fall... för mig känns det som om det inte kommer komma någon bebis i år, fast det kommer nog göra det men fan vad det är jobbigt att bara gå och vänta hela tiden! Men det är skönt som attans att det inte vart förra året, som du sa hur kul är det att fylla sist liksom?! Vad gör man om dagarna, typ ingenting bara går och väntar... Hoppas jag också får något tecken snart på att det är dags för just nu känns det så avlägset! Men önskar er lycka till i alla fall!! Kram!

2009-01-06 @ 11:19:01
URL: http://nattislindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0