9 Januari

Haft en riktigt härlig dag idag, Vaknade upp kl 09.00 , låg ett tag och fundera på om jag skulle gå upp eller inte, Sen kom jag fram till att det skulle ju vara skönt med en promenad.
Så jag följde med Sara till vårdcentralen en promenad dit på 40 min och sedan hem också på samma tid så det är ju jätte bra att jag var ute och rörde mig lite idag, sen när jag kom hem så åt jag pannkaka och efter en stund så gick jag och la mig, sov nästan två timmar iag igen:) Jätte skönt..

Senare kommer Sara och Alicia hit ,då ska vi kolla på film , ska bli trevligt det.

Mmm, nu ska jag fortsätta mummsa på glassen jag har här vid sidan om mig och kolla om jag hittar nått bra på tv.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ingen liten för er heller ännu... shit vad det är jobbigt att vänta och vänta och vänta... har du haft några fler sammandragningar?? jag kände av det lite tidigare idag men sen efter en kvart vart det lugnt.. Ja vi kanske ses på BB förhoppningsvis ganska snart, eller vad säger du =P Ha en bra helg!! och lycka till om det skulle dyka upp en liten =) Kram!

2009-01-09 @ 18:38:55
URL: http://nattislindberg.blogg.se/
Postat av: Sofia



Hallå där, man börjar ju undra om den lilla kanske är påväg ut nu när det vart så tyst i bloggen helt plötsligt?! ;) Om det nu är så, så hoppas att allt går bra och att ni snart får komma hem :) Ta hand om dig! Puss o kram /Fia

2009-01-11 @ 15:01:57
Postat av: Mimmi

Antar att bebisen har kommit nu ?! Efterssom du inte skrivit nått sen den 9e, :D Puss

2009-01-12 @ 17:16:55
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0