Baka

Tänkte att jag skulle göra ett nytt försök på bondkakor, Sist blev de ju inte riktigt lyckade även om de vart helt okej och gick att äta, den här gången har jag iallafall haft i mandel som vi skippa sist för att vi trodde att Fredde inte ville ha det i som vi sen fick höra att han visst ville ..
Men nu skulle degen ligg ai kylen några timmar, Så under den tiden tänkte jag laga mat,byta sängkläder och städa undan lite här och var, antar att städa och tvätta är inte det första man vill göra sen när lillen kommit ut till oss.
sen senare tänkte jag gå till ica och hämta ut ett paket, vad det nu kan vara, kanske nått från Lundmyr ?! haha
Blir nog att baka lite muffins ikväll också, Jättegoda chokladmuffins ska jag göra, så sen får ni komma på fika :)


 
Känns helt knasigt nu, Nyss måde jag inte speciellt bra, var trött i hela kroppen och kände mig helt död, kunde knappt sova om nätterna osv, på nyårsafton var det hemskt ! hade ont hela dagen och natten, Men sen dess har ja mått så jäkla bra :) Såhär som jag känner mig nu har jag inte gjort på ett par veckor.
Kanske är för att det är nytt år eller något :P vem vet !
Känner mig helt enkelt som en glad nykär prinsessa, Men kan man bli nykär i någon efter 1 1/2 år ?! jaa tydligen :D
Så  glad att jag har dig Älskling <3  Du betyder allt !!


Kommentarer
Postat av: sara

Vad mysigt! Men ni ska ju ha ett barn klart man kan vara nykär då :D Kan känna mej det ibland med

2009-01-03 @ 07:12:08
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Svar på Sara

Jo det är sant :) Hehe... Härligt ju <3

2009-01-03 @ 22:36:18
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0