. . . .


 

Idag har vi vart och kollat på köksbord, Bordet var bra men stolarna va väl sådär så det blev inget idag heller tråkigt nog, Nu vill vi ju ha nytt !
Åkte en sväng med mor & far till underbara hem också, men där fanns det inte heller nått vettigt, fick med oss en ljusgrej, en fin bricka med spegel och där på stod det tre glaskuber med ljus och stenar i, fin den.


Sen kom Linnea hem till oss, vi började med att plocka ner alla jul saker som stått här och var, och så plocka vi ner granen, så tråkigt, känns som om det inte stått där alls länge och sett så fin ut. Men man måste ju ta ner den nångång, kan ju inte ha granen kvar hur länge som helst, nu är allt klart iallfall och vi behöver inte tänka mer på det fören nästa år igen :)
Sen kom vi fram till att vi skulle göra tacos, Jag och Linnea fick bege oss till Ica för att fredde skulle få ta en  rökpaus ! Så snällt av oss !! men inget jag gillar alls. Usch ! haha , men måste ju vara snäll mot min lilla älskling ibland iallafall.
På ica såg vi att de hade billigt lösgodis, Självklart var vi tvugna att plocka lite, fast det blev en hel del, vi stod där tillslut men en varsin påse och ingen av de gick knappt att stänga igen ! Shit , blev godis för ca 60kr var. Men gott var det, har precis suttit här och knaprat i mig lite av det, och våran tacos blev också väldigt god, Fan Linnea, att du alltid lyckas med den gröna ! Så duktig !


Blev sedan en taxi hen för Linnea och jag och Fredde kollade på film, det blev "stop loss" Den var faktiskt ganska bra, trodde inte de först när man såg att det skulle va en del krig, Men den var bra och det var inte speciellt mycket krig alls ! Så kolla på den ni, ett tips! :)


Imorgon är det den 7:e januari, "eller det är den 7:e redan nu eftersom klockan är efter 00.00 men ändå"  och det är dagen då lillen är beräknad, men jag antar att han inte vill ut imorgon heller, Låång väntan det här, Även om det nyss kändes som om jag gjorde det där testet och fick se ett älskade + !
Får väl se när h*n planerat att komma ut , Ska till barnmorskan den 8:e igen, får väl se om jag hinner dit eller om det hänt att han vill ut imorgon kanske:) kan hoppas på det .
Lycka !!

Nu ska jag strax gå och sova Så godnatt och sov så gott !


Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas h*n vill komma ut snart så ni inte behöver vänta mer! :)

2009-01-07 @ 09:39:57
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Svar på: Jonna

Jaa det hoppas vi verkligen :)

2009-01-07 @ 17:08:13
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0