. . .

Tog en rask promenad till Tuna park idag vid klockan 13.50, skulle vara där klockan 14.00 hade vi planerat för då skulle älsklingen ha lunch, Så blev lite stressigt men ändå var det väldigt skönt att gå sådär lite snabbare än vanligt :) Kom lite sent men det gjorde inte speciellt mycket, Vi han ju äta i lugn och ro plus att vi han gå och kolla lite, Klar med present till Malte nu och så hittade jag två linnen och en tröja till mig på cubus sen gick jag vidare till Gina där jag hittade fyra  tröjor/linnen till, Så nu har jag lite till att använda, haha, men kom på att jag har två fulla kartonger och två väskor med kläder som jag var tvungen att rensa bort då magen börja växa, Nu Kan jag ju ha allt det igen, eller ahh,alla byxor är nog fortfarande lite tajta att få på men snart kanske jag kan ha de också så är nog ganska onödigt att köpa mer kläder nu.

Varje gång Liam har somnat idag har jag tänkt att jag också ska gå och sova en stund, men de tre gånger jag precis gått och lagt mig så har han vaknat innan jag knappt hunnit stänga ögonen, Så här sitter man trött som tusan. Han vill väl inte att jag ska sova antar ja , haha.

Men nu kom älsklingen hem så då kanske jag kan gå och sova en stund snart, men fick för mig att jag ville äta lite glass med choklad sås innan.

Bilder på vår lilla älskling när han badar och torkas :)

bada   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0