God morgon

Sådär nu har jag precis matat och bytt blöja på Liam,Slängt in en maskin tvätt, och plockat undan lite skit, De gamla vanliga som man gör näst intill varje morgon nu eftersom Liam somnar direkt när han ätit så är det lika bra att passa på.
Men börjar fundera på att gå och lägga mig nån timme till snart så att man inte är allt för seg senare på dagen.
Kanske får besök av Linnea idag :) Hoppas på att hon mår bra nu för hon har ännu inte träffat vår lilla älskling.
Saknar dig ju gumman, Var allt för länge sen vi sågs nu !
Så kanske Frida skulle komma förbi också, De vore väldigt trevligt det också :)
Först ska jag väl ner på stan en snabbis har jag planerat men nu så såg jag att det var så himla tråkigt väder så ja vet inte om ja har nån lust, Hoppas på att det blir bättre fram mot 12.00 ungefär.
Ska in och vila en stund till nu.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0