God morgon

Eller godmorgon kanske det inte är, själv var jag uppe för 2 timmar sen , Inte sovit sådär jätte bra inatt och sen kunde jag inte somna om så gick upp och duscha,åt frukost och platta håret som man nu inte gör allt för ofta, Ingen ork till att platta håret och fixa och dona nu varje dag, känns bara onödigt och jobbigt, haha..Men nu känns det roligare när man väl gör det för att det inte blir av så ofta längre, annars så var det en del av min morgon,varje dag.
Åhh vilket härligt väder det ser ut att vara, men det är säkert kallt där ute, Vi som strax ska promenera till Tuna park, Får hoppas på att värken i magen försvinner bara, Annars kommer jag väl aldrig klara av att gå där kan ja tänka mig. Är väl helt slut när jag kommer dit också, men måste röra på mig lite, suttit hemma nu i två dagar och lillen kommer ju inte snabbare för de inte.

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan här en stund tills Fredde är klar i duschen så vi kan gå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0