13:e Juli

Godmorgon på er , Nu känner jag mig utvilad och vaknar på topp med ett underbart väder utanför fönstret.
Jag gick upp klockan 08.00 , Liam fick lite mat sen blev det bara lite mys tills jag skulle hoppa in i duschen, När jag kom tillbaka så låg båda mina underbara grabbar och sussade för fullt med öppna munnar, haha :)
Blev lite lugn och ro för mig denna morgon, åt frukost och läste tidningen säkert en timme, sen gick jag in och la mig igen ,somnade ett tag och nu vaknade vi strax efter 11.00 igen allesammans.

Snart ska jag börja med maten, spagetti och köttfärsås blir det idag, senare mot kvällen så blir det fläskfilé och potatisgratäng,Mumms !

Nyvaken Liam

 



Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du leka på onsdag?

2009-07-13 @ 13:07:20
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nadja

vilken söt t-shirt han har på sig :D

2009-07-13 @ 17:44:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0