9:e Juli

Godmorgon !
Idag är Fredde ledig så vi började dagen med att bara ligga och dra oss ett tag , läste tidningen och myste med Liam i sängen , när vi gick upp så åt vi  frukost ,nybakta tekakor som jag gjorde igår , jätte gott, liam fick även lite potatis och morots puré med tanke på att klockan var 11.30, Blev sen frukost för oss, efter det så gjorde vi avtryck, Liam´s fot, så nu ska det bara torka sen ska vi försöka göra hans hand också. Nu ligger han och sover, somnade så fort jag la ner honom i sängen, Ville ju gå ut på en promenad så att han får komma ut lite med det regnar ju som tusan, inatt var det ännu värre, då öste det verkligen ner.
Nu sk avi spela lite Xbox, eller jag iallafall :) Fredde kanske inte vill vara med , jag ska ju spela crash. Haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0