Ny lya

Äntligen sitter vi här, i den nya lyan. Känns skönt att ha fått in de flesta sakerna och möblerna, Skulle ha tagit hit lite mer nu ikväll men jag känner bara för att gå och sova, så just nu sitter jag och väntar på att Fredde ska komma hem med tandborstar och lite små saker som behövs för ikväll och imorgon.
Liam somnade 20.00 ikväll, han vaknade 06.00 och har bara sovit ca 20 minuter på hela dagen ?! :) Kul att han är vaken men så lite tror jag aldrig han sovit under en hel dag. Jag som trodde att han skulle vara lite tröttare idag med tanke på att han vaknade 01.00 inatt och kunde inte somna om på ett tag, sen vaknade han 06.00 och klarade av hela dagen iallafall :)

Idag har jag bara ammat Liam vid 06.00, känns jätte bra just nu, har inte alls ont eller något så jag hoppas på att det börjar sluta producera nu så att jag kan sluta helt, jag har vart så himla duktig att ha ammat honom i snart 7 månader, Det är ju precis vad de rekomenderar, Nog för att min bvc sköterska tycker att jag ska fortsätta men han känns alldeles för stor och medveten nu så nu har jag tröttnat på att till och med amma morgon och kväll bara.
Liam är super duktig på morgonen med gröten, den försvinner på ett nafs dock så går det mindre bra med maten nu, han vill bara ha någon sked sen tycker han att det räcker, förut så åt han iallafall en halv burk eller lite till. Får se hur det går, hoppas att han snart vill börja äta mat igen, Kan ju inte vara gott att jämt dricka ersättning =P Ska också prova ge honom välling igen, imorgon tänkte jag,Sist jag gav honom det så gick det ett litet tag sen var hela han och sängen full med upp spydd välling, Usch,Kanske var magen som reagera lite på det nya bara hoppas jag,Nu har jag iallafall en annan sort och hoppas på att det ska gå bättre, Imorgon ska jag ge honom det på morgonen eller tidigt på dagen för att slippa det som hände sist, Så jobbigt och läskigt när han spydde sådär då han ändå sov .

Nä nu ska jag lägga ner det här, sitter här med big brother på tv:n framför mig, verkligen värdelöst men ändå har de stått på sen det började, så kom precis Fredde innanför dörren nu så nu är det läggdags för min del om en kort stund :)
 Natti Natti på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0