12:e Juni

Usch vilken tråkig morgon vi haft, Liam bara sov och jar hade inget alls att göra, Eller egentligen så behövdes det dammsugas och diskas men det hade man ju ingen lust med såklart, Så satte mig framför datorn och så kom jag och Lina fram till att vi skulle ta en fika på stan, Kände egentligen inte alls för att åka ner på stan i regnet men sen kom jag fram till att jag inte kunde sitta hemma hela dagen heller. Så ner på stan i spöregnet, men det kom lite mindre droppar när jag väl hoppade av bussen nere i centrum så det var skönt.
Vi började med att ge Liam mat, sen gick vi och åt lite själva också, Blev det istället för en fika, men sen blev det klännings jakt, Hade kollat in ett par stycken som jag ville prova, När jag gjorde det idag, så satt såklart ingen bra ! Phuu , va jobbigt där är, när man hittar super fina kläder men så sitter de inte alls bra på en själv. så nu vet jag inte vad jag ska ha på mig på bröllopet, ger snart upp med letandet känns det som, Så blir de ett tråkigt linne och några jeans eller leggins, SÅÅÅ TRÅKIGT !! Men vad ska man göra, hittat flera vita klänningar som är jätte fina såklart men de ska man ju inte ha på bröllop så det är ju bara att glömma. Sen hittade jag en svart idag men det känns ju inte heller speciellt kul.
Men det ska jag nog själv ha på mitt bröllop, haha, bara för att alla andra har vitt, eller så skulle jag kunna ha en vinröd :) 
Ah vi får väl se sen när den dagen väl är här, skulle inte förvåna mig om jag vill ha en vit när man väl är där. Så tråkigt .

Nu har vi precis ätit tacos, Liam fick smaka lite avocado, och det gillade han såklart mer än potatis bara för det . Sötnosen, Men ska ge honom potatis nu ett par dagar sen får han prova nått nytt efter det istället. Då märker man ju av om han är känslig mot något också.



  




Föresten så måste jag ju berätta att jag inte klarade av dessa 30 dagar utan godis,chips och dricka. På studenten så tog jag några bitar och sen har det hänt därefter igen.
Kollade på vågen och 4 kilo mindre stod det så då var det bara att börja käka igen, haha.
Så ikväll har vi en stor skål framför oss som vanligt och det känns bra , ska bli riktigt gott.

Vad ska ni göra denna fredags kväll ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0