17:e Juni

Godmorgon !
Fint väder även idag, Mycket skönt, Hade tänkt dra med mig syster till parken zoo men pappa hade tyvärr redan hunnit åkt in till stan, så det kanske kan bli av imorgon om hon vill det, Men hörde att det kanske skulle bli regn ?Ska vi behöva nöjja oss med TVÅ dagar med  fint väder sedan ska det bli regn IGEN !? Usch vad tråkigt,Kan vi inte få det fint på midsommar för en gångs skull. 
Vet inte riktigt vad som händer idag,Liam ligger och sover ute på balkongen och har en känsla av att han kommer sova ett tag till, så jag ska  nog försöka få lite gjort här hemma iallafall, Tvätta lite sen ta disken som vi inte orkade ta igårkväll.
Men sen så måste jag ut i det fina, Får väl bli en långpromenad om inget annat dyker upp.

Vad ska ni hitta på ?

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej.. Ja det skulle regna nu fram tills måndag enligt tv 4.. :(

2009-06-17 @ 13:23:40
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Denice- mamma till Hampus

myyys=)

jag har tagit hand om en gnällig son och städat hela dagen... :P

2009-06-17 @ 15:37:55
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0