19:e Juni

Godmorgon !
Trött som tusan, Gick och la mig klockan 00.00 sen låg Liam och skrek massor 02.50, han drömde väl något för det var svårt att trösta , Han fick lite mat och fick sedan ligga mellan oss, jag var för trött för att lägga tillbaka honom i sin säng =P Sen var det bara att gå upp igen 07.00 då han ville ha mat igen.Sen somnade jag om till 08.00 då han tröttnat på att ligga och bara titta rakt upp i taket,Så nu vet jag inte hur jag ska klara av kvällen, kommer väl vara jätte trött sen,Men jag får väl bara lägga mig lite tidigare om man klarar det.

Nu ska jag gå och äta lite frukost sen blir det att bada Liam, innan det är dags att åka ut till Ärla för att träffa familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0