1:a Juni

Spännande dag det har vart, Jag gick upp, åt frukost, massa frukost, det blev äggröra,smörgås och yoggi med flingor och ett glas mjölk, Sen skulle jag gå och mata Liam då jag kände mig jätte yr när jag ställde mig upp, brukar få så ibland när jag  reser mig för snabbt så jag tänkte att det går över om några sekunder, men det gjorde det inte, Jag drack massa vatten och satte mig ner en stund, då kändes det bättre, sen matade jag Liam ,men började frysa som attans, Varför det är ju super varmt ute, tidigare innan frukosten var jag tvungen att ta en iskall dusch för att det var så varmt !? Hm, Men Jag la mig under täcket och det blev väl lite bättre men kände mig fortfarande helt skakig, Skulle bära upp Liam men hade inte ens nån ork till det, vågade inte riktigt chansa heller så han fick ligga kvar ,kände mig ju så yr så man vet ju aldrig om jag skulle ramla ihop eller nått,fick ont i bröstet, men tänkte att det säkert bara var pga av jag blev orolig vad det kunde vara med mig, Gick och vila en stund till, sen kändes det lite bättre, så jag gick och badade Liam, sen kom det tillbaka, mådde även illa då, Nu gav ja upp och ringde min läkare, de sa att jag kunde komma dit och kolla, med tanke på att jag ätit bra, hällt i mig massa vatten och vilat mycket så tyckte de att det var bäst. Är ju hemma själv med Liam och alla jobbar eller är upptagna , tänkte att det skulle kännas bättre att ha någon här istället för att sitta själv om jag nu skulle kolapsa eller så, man vet ju aldrig, Men Men, Nu får jag vila,vila vila istället  tills klockan 14.00 då jag ska till läkaren.

Ny badad :)

 

 

Kommentarer
Postat av: Nadja

usch va läskigt de lät, hoppas de löste sig!

2009-06-01 @ 17:18:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: sara

hur gick det? hoppas det inte var någon fara!

2009-06-01 @ 21:32:45
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0