21:a Juni

Nu är det riktigt fint hemma hos oss, Jag har plockat och donat hela morgonen,Så var det precis två killar här och kikade på lägenheten, nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan hänga upp den och sen slänga i lite till i maskinen. Lite sugen på att baka också, men vet inte vad, ska kika lite i böckerna om jag hittar nått skoj.
 Liam ligger ute på balkongen och sover i vagnen och Fredde åkte till garaget för ett tag sen.Men ska ringa och kolla om han vill äta snart för min mage börjar kurra.

Liam var jätte duktig idag också med maten, han fick potatis och palsternacka, han mummsa i sig allt utan problem, han blev bara lite arg då det var slut,Men jag ammade tills han var nöjd :) Så imorgon kan han få lite mer mat nu när jag vet att han gillar det. Vatten däremot gillar han inte speciellt mycket ,Men han vänjer sig väl snart med det också.

Min kladdgris



Mor & Son




Kommentarer
Postat av: Heidi

jätte fina kort på er (:

2009-06-25 @ 10:59:40
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0