24:e Juni

Godmorgon !
jätte fint väder ute idag också, igår var vi på parken zoo hela dagen med syster men idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske åka ut till Ärla och vara ute i det fina vädret, alltid kul att spela kubb osv,om jag stannar här så vet jag inte riktigt vad ja ska göra, Ska kika buss nu så får vi se när den går om jag hinner eller inte, Liam ligger fortfarande och sover ,eller han somnade precis om efter att ha fått lite mat,så nu vet man inte när han vaknar igen,och vill inte väcka honom heller, han ska få sova ut idag.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej skrutt, vi måste ses nån dag och ta parken eller bara hitta på nåt annat skoj (: saknar dig

2009-06-24 @ 11:14:13
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0