2:a Juni

Godmorgon
Idag fick jag gå upp tidigt, eller jaa, 08.45 iallafall, Liam somnade strax efter 18.00 igår sen sov han fram till 00.00 då han vakna när vi skulle lägga honom i hans egen säng, (Han somnade i våran säng innan) och då fick han ny blöja och lite mat sen somnade han om lika snabbt igen och vaknade inte förns 07.00 :) Så nu är han pigg som bara den, Han ska
strax få lite mat igen innan jag själv tänkte fixa lite frukost, får nog bli samma goding som igår, Frukost måste nästan vara de bästa på hela dagen :) Såå gott ! Kanske är för att jag alltid är så hungrig på morgonen.

Idag var det inte speciellt roligt väder, står i tidningen att det ska bli runt 12 plusgrader, sen lite regn.
Jag mår iallafall bra idag, har inte känt av något alls, så hoppas att det håller sig så nu framöver,
Liam är helt tokig här, han försöker komma fram till alla leksaker men ställer sig bara upp på knäna och flyttar sig så då åker han ner med huvudet i golvet bara, Han måste lära sig att flytta på armarna också =P
Sen har han hittat sina fötter nu också de senaste dagarna, som han pillar på hela tiden :) Händer mycket nu, nått nytt varje dag känns det som <3





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan!!allt bra?? våran lilla skrutta har nu börjat suga på tårna helt plötsligt =P hahaha helt sjukt vad tiden går fort... det var ju nyss som hon låg och inte gjorde någonting... han är för himla söt eran Liam!!! Ha det bäst!!

2009-06-02 @ 17:07:33
URL: http://nattislindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0