4:e Juni

Blev inget öppna idag, Liam somnade så fort jag la honom i vagnen och skulle gå, Men det var ju tur det för sen fick jag höra att det ändå var stängt. Vi gick itsället till Tuna park som vanligt, Började på coop där jag skulle handla lite krims krams och sedan gav vi oss vidare till mekonomen, När vi stanna till ett bra tag, en timme ungefär, haha, Passade på att mata Liam där medans vi väntade på att Micke skulle komma och umgås med oss :) Vi tog en sväng på tuna innan det var dags för att luncha med Fredde, Mumms ! Kebab blev det idag, så ikväll får det bli potatismos och fiskpinnar.

Liam ligger i nya vagnen, La i lurvisen så låg han mycket bättre :)  Han fick det riktigt mysigt då vi var ute och gick i stormen =P



När vi kom hem så började det städas, tvättat lite har jag också gjort,så nu sitter jag här och väntar på att få hänga upp kläder igen och sedan slänga in mer i maskinen.




Finaste


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Nej du får gärna fixa mitt hår om du vill? :)

2009-06-05 @ 08:08:59
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0