5:e Juni

Godmorgon !
Vilken skit väder vi har alltså, Jag som tänkte gå ner på stan idag, men nu tappade man lusten helt till de.
Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, måste iallafall till apoteket så får väl antagligen ta mig till tuna park eller om jag går ner på stan.Stan känns ju mer lockande med tanke på att jag var på tuna park igår, och så ska jag dit idag igen vid 17.00 för att träffa Fredde och kolla presenter.
Liam ligger kvar i sängen och sover, och bara för att han somnade om så kunde såklart inte jag göra det, Så tänkte äta lite frukost och göra mig klar så att vi kan gå ut på promenad sen i detta skitväder, hoppas att det inte regnar sen bara.

Sötnos !



Igår kväll så fick Liam bada, så satt vi och myste efter, han fick även inviga sin nya badrock :)

   

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

vilken otroligt söt badrock :)

2009-06-05 @ 11:05:18
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0