9:e Juni

Idag blev det ingen sovmorgon här inte, vi var uppe klockan 07.00 som vabligt då Liam ville ha mat, i vanliga fall brukar vi ligga kvar och sova ett tag till men idag skulle vi få besök vid 09.00 , Hanna och David kom och hälsade på, Mycket trevligt, skiljer bara 6 dagar på de små liven. Hanna var så duktig och stekte pannkakor som vi sedan mummsa, Tack tack.
Måste göras om snart igen, men då får vi kanske komma och hälsa på hos er istället tycker jag :)

Här ligger sötnosarna

  

Liam ligger och sover,sitter här och funderar på om jag också kanske ska gå och lägga mig snart, Imorgon måste det städas lite, sen ska Heidi och jag ta en sväng i gamla stan, efter det ska vi få besök av Robban och Sabine, Ska bli trevligt, Hoppas på att hinna klämma in en promenad också, med Sara kanske om hon inte har andra planer :)



Det finaste som finns, Har verkligen världens bästa killar, Älskar er såå <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi tack själv gumman :) Klart ni ska komma hit... bara att säga till när du vill... du skulle ju höra av dig ikväll oxå ang ljuspartyt ;p muppo... sov gott. Kram kram

2009-06-09 @ 23:51:18
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ja då förstår jag att du njöt, inte kul med probelm...mitt bäcken är fort inte läkt sen foglossningen, ska till sjukgym o så nu , usch. får hoppas på det blir bättre bara så man kaan lyfta, busa mm. med lillen.

2009-06-10 @ 05:26:23
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0