Dags för nytt. .

  

Älsklingen fick smaka potatis idag, Tänkte att du är han ändå 5 månader och har bara fått bröstmjölk så då var det dags att prova lite annat. Jag har vart så duktig att hel ammat honom nu i 5 månader så nu ska jag börja vänja honom vid annan mat också, Han ska få potatis nu i några dagar sen ska jag prova något annat :)
Man märkte ju att det var en stor förändring men ner i magen kom det iallafall, han gjorde lite knasiga miner men han spottade inte ut det.
Vi får väl se hur går imorgon också, Men det ska nog inte vara något problem att börja prova lite annan mat vid sidan om amningen. Min stora kille är ju så duktig så ♥ 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du börjat ge honom potatis :) men du vet att du ska/kan blanda potatisen med bröstmjölken :)

2009-06-11 @ 23:29:42
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad roligt. Alicia älskade morot, nu älskar hon den juicen ;)

2009-06-12 @ 07:27:57
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0