En trött. .

Jag är riktigt trött idag alltså, Liam somnade precis så jag funderar på om jag också ska vila en stund,så att man är lite pigg och glad när karln kommer hem :)
Micke kom hit på besök idag, vi åt tårta och hade det trevligt, synd att det bara blev en så kort stund men han skulle iväg till jobbet, får helt enkelt ses snart igen.
Gick en promenad här i stenby med Liam efter det, minst en timme var vi ute, jätte skönt, kikade runt på massa fina hus här i stenby, finns mycket mysiga ställen man aldrig ens tänkt på.
Vi gick också och hämtade ett paket på posten, det var lite finkläder till Liam, köpte en vit skjorta,svarta kritsträcks randiga byxor och väst och så en fin liten svart fluga, dock så var det inte riktigt som jag trott och tänkt, han får nog vänta med att ha de där på sig för det var ganska så stort, kanske om två månader eller så.Men det var jätte gulligt iallafall.

Nu blir det att vila en stund innan sötnosen vaknar igen, han har vart jätte grinig idag,så hoppas att han sover en stund nu, det verkar som om att det behövs,han har inte velat äta tidigare på dagen och så heller, bara velat haft uppmärksamhet och bli ompysslad  typ , Fast det är väldigt mysigt de också, bara jobbigt när han inte ens vill leka själv i 1 minut då man gärna skulle vilja plocka undan lite här hemma också, annars brukar han ju kunna ligga själv och roa sig jätte länge, Nu när vi kom hem från den långa promenaden så ville han iallafall äta och det känns bra, alla har ju sina bra och mindre bra dagar så det är bara att hoppas på att han är gladare imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

tack så mycket. jag bor några mil utanför göteborg. :)

Själv då? =)

2009-06-03 @ 21:12:24
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0