Hos läkaren. .

Hos läkarn gick allt bra, Liam var jätte lugn och låg snällt i vagnen medans jag satt och diskutera med läkaren, och så lyssnade han och hade sig, vi kom väl inte fram till nått speciellt faktiskt,kan vara brist på några vitaminer,dåligt med sömn,mycket oro och framförallt stress, Vi tog lite blodprover så nu får jag vänta en vecka på svar, hoppas på att allt är bra men det tror jag, blir nog bara värre när jag går och oroar mig för vad det kan vara också, Men nu känns det mycket bättre, efter mycket vila och försöka tänka på annat,

Passade på att mata Liam nere på stan då jag var klar hos läkarn,sen gick vi och kikade lite på shorts till honom,hittade några stycken men köpte inga, vill fråga och visa Fredde först och se vilka han tycker :)
Sen träffade vi Maria,john och Melwin, Och Liam blev rädd för Melwin när han satt och prata så glatt, haha, måste vart för högt ljud eller nått, men tycker det är lite konstigt med tanke på att han själv låter ganska ofta likadant, haha, Men imorgon kanske han är lite gladare då vi kanske ska träffas igen, och då ta en tripp till babyproffsen.



♥ 


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hej! hehe tack :) Den är otroligt fin, både skorna och klänningen köpte jag när jag var nere med min pojkvän och hälsade på hans släkt i Grekland i sommras :) De har otorligt fina "fest klänningar" där. Deras kultur är ju lite mer fest :) Tack så mycket o lycka till i jakten efter en klänning du vill ha :) Söt bebbe!/I

2009-06-02 @ 00:24:53
URL: http://isabelbravo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0