Sommar !



Hallå där, nu är jag tillbaka :)
Har haft två jätte bra dagar , som vi tillbringade med familjen i Ärla.
Wow vilken värme vi har haft, helt underbart, igår så blev det lite kubb och kort spel med syrran, sen var det väl inge mer speciellt som hände där inte, Idag så doppade jag fötterna i poolen !! Haha, ett under, mer mer än så av kroppen blev  det inte, jag är inte direkt så mycket för att bada här i sverige, sjöarna är äckliga och poolen lockar inte så jätte mycket den heller, Utomlands så går det jätte bra :)
Lite skillnad mot för ett par år sen då jag ägnade hela dagarna i poolen, man gick upp för att äta typ, det var tider det, jag och grannen Camilla var som vattendjur. Sen så bakade jag även kakor idag också, Mummsiga knäck kakor blev det.
Liam fick vara utan blöja halvadagen också, om inte mer, måste vart jätte skönt för honom, han kissade ett antal gånger, speciellt då vi sprutade lite vatten på han, det var väl så svalkande och skönt, sen kissade han även ner sin morbror då han satt i knät , tss..

Nu sitter jag hemma och har precis kollat klart på en film, Liam ligger och sover i sin säng, han var väldigt trött efter denna långa dagen i värmen, Stackarn, man vet inte riktigt vad man ska hitta på då det är dunder vartm i solen,skuggan och inne. Nästa gång kanske han kan få bada lite så att han blir lite svalkad, samma sak nu när vi la honom, Han har bara blöja men ändå är han jätte varm, fönstret är öppet men vad gör det för nytta ?! Det var 25 grader ute då vi la honom vid ca 21.30.

Nehe, nu ska jag mysa lite med min käraste här brevid om han vill stänga datorn vill säga :) Haha , Det får han lov att göra annars får jag hota med att jag går och lägger mig, idag har vi ju vart tillsammans i två år så vi måste ha lite mys pys innan läggdags


Här är lite bilder på våran underbara prins, de är tagna under dessa två dagar.
Världens sötaste, så himla go då han ligger i sin säng på morgonen och myser med sin Ior som han fick av sin mormor då han precis var hemmkommen från bb :)


  

  

  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaaa vi ägde i vattner som små =)

2009-06-29 @ 13:00:30
Postat av: Jacqueline

Grattis på er dag igår! :) Visst är det svårt men värmen, Adrian tycker att det är ganska jobbigt. Försöker att bada och svalka honom med lite blöt ibland. Ska prata med Andreas idag sen så vi kan planera in någonting att hitta på, skulle vara kul.

2009-06-29 @ 16:12:10
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Nadja

Låter som en helmysig helg, jag hade bott i poolen om jag var du =)) Det var jätte kul på Åbryggan, god mat och gott sällskap!

2009-06-29 @ 19:56:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0