13:e Mars

Äntligen har jag börjat ta tag i det där med garderoben, nu är jag strax klar, och allt jag ville få in verkar få plats nu när man fixat om lite.

Sitter här och funderar, Nu Börjar ja få tillbaka mina tankar om att flytta till en annan stad, skulle vara så jäkla skönt att få prova på nått nytt, Börja om med allt,Nu När man ändå blev av med jobbet här så kan man ju lika gärna söka någon annanstans?!När man ändå måste söka menar jag. Och vi vill flytta från den här lägenheten så då kan man ju lika gärna kolla i en annan stad ?
Ah ja lär ju få ha mina tankar om detta för mig själv för Fredde vill ju inte flytta här ifrån vad han sa förut iallafall och antar att han inte vill det nu heller.
Man kan ju kan ju kanske ta upp det igen iallafall för att se vad han säger ;) haha.
Är ju Liam och Jag mot honom =P

Så tråkigt att alla andra var så upptagna idag då , blir en dag hemma i ensamheten igen, eller ja har ju Liam då ioförsig :)  Fredde skulle åka bort direkt efter jobbet så jag och Liam får väl ta en  dag / kväll för oss själva igen , fast ja börjar bli van av alla dessa dagar som gått sen man sluta jobba.
Fredde kommer väl hem vid 21.00 hoppas ja, Brukar inte vara borta längre när de ska åka till dit så kan ju hoppas på det idag också.

Nä nu ska jag ta med mig Liam ut på en promenad,måtste ut i friska luften en stund, blir bara deppig av att sitt här inne hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0