19:e Mars

Idag fick man träffa Pontus igen :) Trevligt, vi tog en promenad till Tuna park för att köpa en amnings bh till mig, blev även 2 st skjortor,ett par jeans och 4 par strumpor till Liam. Kan visst inte gå i affärer utan att komma hem med nått till Liam också :)

Tänkte att jag skulle färga håret idag, men det får nog bli imorgon istället kanske, ska träffa Sara och Pontus ,Ska bli trevligt, var verkligen jätte länge sen man träffa Sara.

Nä nu tycker jag att Liam får vakna, han har sovit i 6 timmar nu,så han lär ju vilja vara vaken inatt istället, har gått och petat på honom lite då och då men han bara rycker till och somnar om igen, lilla sömntutan, Nu ska jag hoppa in i duschen så får vi se om han är vaken tills att jag kommer ut , vill Mata honom innan jag ska sova så att jag inte bara får sov anån timme och sen måste upp igen.

Jag har sett då man läser igenom min blogg att jag är expert på att stava fel, eller jaa, det är jag som slarvar så mycket och inte läser igenom det ,är väl därför det blir så mycket onödiga felstavningar, men hoppas att det int eär nått ni mår dåligt utav ;)

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0