27:e Mars

Nu har vi vart på bvc, Liam vägde nu 5930 gram och var 60 cm lång, Stora killen nu ! :)



Idag känner jag mig bara trött och frusen, känner bara för att sitta hemma och slöa och mysa med Liam, Frida frågade också om vi skulle ta en fika men just nu känner jag inte alls för att åka ner på stan, får se om hon vill komma hit istället, hoppas på det så att man får träffa henne :)

En väldigt gammal bild på oss:



Nu ska jag slänga i lite tvätt i maskinen sen tänkte jag lägga mig ner brevid Liam i soffan ocj vila nån halvtimme, ser så skönt ut sen så behövs det nog om jag ska orka diska och plocka lite sen =P

Senare kanske Koivu kommer hit också, Vi ska prova så att vagnen får plats i hans bil så att vi inte står där på söndag och så får den inte plats , haha. Jätte länge sen man träffade honom, och nu sk aman få träffa hans tjej också :) Ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad han växer lilla killen :) Vi får ta och ses nästa vecka ju!

2009-03-27 @ 18:50:57
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0