28:e Mars

Gick upp väldigt tidigt , matade Liam vid 07.30 och vid 09.00 tog vi en pomenad till ica, handlade lite saker som jag skulle ha till min bakning, tyvärr så han jag bara baka en sockerkaka, med kokos och kanel, Jätte god blev den :)
Åkte till Ärla och firade min bror, hade så trevligt så, en massa små barn var det där, kul att träffa alla.

♥♥




Nu sitter jag här och tittat på robinson, mer pga att det inte finns något annat vettigare på tv just nu, Mor och far var här och åt pizza med oss ikväll också, de åkte precis, så kanske blir att kolla på någon film snart istället, ska höra med min underbara vad han tycker.


Liam sitter i bilen påväg till kalaset



Liam med kusinen Selma

 

Liam så fin <3



  ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★    ★





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0