29:e Mars

Idag har det hänt nått som jag längtat efter väldigt väldigt länge , Jag fick äntligen träffa min bästaste bästa :) Magnus ! Jätte trevligt,Det var dop för Joel idag i Nyköping så vi åkte dit och hade riktigt trevligt, Joel är så söt ! Jag glömde såklart kamera i all stress imorrse men koivu tog lite kort som han sedan skulle skicka hoppas jag på =P

Minns inte om jag har planerat något för imorgon ?  Tror inte det så jag tänkte att Liam och jag ska ha en dag hemma med bara mys och lugn, ta någon liten promenad också, med tanke på att idag fick han sitta i sin stol hela vägen till Nyköping och hem sedan när vi väl var där så låg han stora delar av tiden bara i sin vagn, så imorgon måste han få lite extra kärlek =D

Nu ska jag lägga mig brevid honom i soffan här och kolla på tv en stund, sedan blir det nog snart att gå in till sängen, riktigt trött idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0