31:a Mars

Go´kväll

Vilket härligt väder vi haft idag, och det ska visst hålla i sig har jag hört , underbart !
Idag hade jag tänkt att vi skulle gå till överskottsbolaget bara för att ta en långpromenad, ingen aning om vad jag skulle ha där men kul att bara kolla lite. Tyvärr så blev det inte en sån lång promenad, jag skulle gå förbi mekonomen för att lämna lite papper till Fredde som han glömde hemma när jag ändå skulle gå den vägen, men precis när jag kom dit så skulle han gå och äta, så det blev att vi gjorde honom sällskap och sedan ångra jag mig ,orkade inte gå till öb längre så vi gick hem istället, tänkte att jag ska gå dit imorgon istället om det blir fint väder, och då är Fredde ledig så då kanske man får sällskap också :)

Såg ormar idag när jag gick också, bor visst flera stycken här mellan stenby och tunapark, Johanna och jag såg ju två stycken sist också, de ligger och solar i gräset och på stenarna. Då kommer man väl snart att få se de äckliga spindlarna också.

När vi kom hem så fick vi besök av Freddes mormor,morfar och lilla vovven, mycket trevligt,sedan blev det lite snabb städning, gick igenom Liam´s kläder, Shit vad mycker kläder som jag var tvungen att rensa bort nu, han bara växer och växer :) Tur att jag har en del att fylla upp med i storleken han behöver nu och den efter, så klarar oss ett tag sen får vi väl köpa nytt igen, blir dyrt och bra =p Med tanke på att man inte känner nån som han kan ärva från, alla får ju töser nu för tiden. Så Liam kommer ha många flickor att välja mellan när han blir större ;)

Nu ska jag gå och fixa för läggdags ,börjar bli lite trött nu, hungrig som vanligt också så vet ändå inte riktigt vad jag ska välja, men tror det får bli att somna hungrig denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0