Ärla

Det blev att åka till ärla idag iallafall, Men jag somnade om imorse och så låg vi och sov ända fram till klockan 11.00 sp jag missade bussen som skulle gå 11.35.
Men min kära mor kom och hämtade oss.
Funderar på vad man ska äta ikväll ? Så svårt nu när det är så mycket jag inte får äta, Nått förslag någon snälla??
Köpte havremjölk idag och det var väl inge vidare alltså, Men den funkar väl till matlagning och bakning iallafall,brukar ändå aldrig dricka mjölk bara sådär, det blir oboy nångång men det är också väldigt sällan.

Nu ska jag fortsätta umgås med familjen här :)

Hittade kort från dagen då ja kom hem från BB här, men kommer fler sen :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0