Besök och pizza

Ja då hade vi besök av P idag då, Jag bakade en massa kakor och sedan fick vi för oss att vi skulle äta pizza lite senare på kvällen så jag och P tog en promenad till Ica för att inhandla lite, Vi skulle prova att göra pizza sallad som vi aldrig gjort förut, och den blev ju super god, fast den fick bara stå inne i kylen ett par timmar ,stod att det skulle helst stå ett dygn innan man skulle äta den men våran blev god ändå, får väl prova att låta den stå inn lite längre nästa gång.

Tog lite bilder så vi var hos min bror på Liam och hans söta kusiner:



   

Sen har vi på deras " Mini " Gris Nasse och en utav de två veckor gamla kaninungarna. och deras bamse kanin.

           

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan fixa Liam innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad stor han börjar bli :D

Vill ni ses på fredag?

2009-03-17 @ 08:04:50
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vi har två toarullshållare haha, de var så när vi flyttade in och de är den översta som syns på bilden skrattar Vet inte om dom var "smarta" och satte en högt upp till dom stående personerna hahahah

2009-03-17 @ 10:58:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Oj glömde skriva resten, om dagarna gör jag så lite som möjligt ;) Lite hushålls sysslor, surfar runt på nätet och väntar på att klockan ska bli efter 17 och Noak kommer hem typ... inte så speciellt underhållande men alla jag känner jobbar så de är ingen som är ledig som jag hihi. Men jag är ju ordinerad att ta de lugnt så de är väl kanske bra, och sen har jag kommit på att de är nog väldigt bra att njuta av ensam tiden nu för de lär man inte vara bortskämd med om ett tag ;=)

2009-03-17 @ 11:00:34
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0