. . .

Idag har jag mått jätte bra, ville ändå inte göra något och träffa någon igentligen ifall att man skulle ha baciller kvar i kroppen. Men så frågade Sara om vi skulle ta en litem promenad, och jaa, varför inte tänkte jag, då bord eman väl inte smitta om man är ute, Kan ju inte vara så stor risk iallafall:)
Alicia hade spytt sen när de kom hem stackarn. Så antagligen så fick väl hon baciller av oss om det inte var hon som bar på de när de var är hos oss i måndags. Usch, hoppas det bara var en engångs spya iallafall.Så jobbigt när de är sådär små ju.

Vi gick till Apoteket och köpte kalktabletter till mig  nu när jag ska sluta äta mjölkprodukter.

Åhh Kommer du ihåg det här Mange ? Hade ju riktigt trevligt, Var dagen då jag fyllde 20år har jag för mig ?!

Jag , Tim och Magnus
<3



Nu ska jag kolla igenom lite kartonger här så vi kan slänga ner de i källarn sen.
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon spydde bvara en gång. Fick i henne mat kl 7 sedan sov hon till 6 imorse och åt då med. Sköt att hon nog nu mår bättre :)

2009-03-05 @ 06:47:21
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0