. . .

Idag har jag lyckats gjort allt jag hade planerat för en gångs skull, tvättat golven, fixat all tvätt,bytt sängkläder hos oss och Liam , gjort matlåda tills imorgon, köpt present till bror och dop present till Joel. Och nu är jag helt klar ! Ska nog sätta mig i soffan framför tv:n en stund för att varva ner sen ska jag gå och lägga mig när Liam vaknat och fått i sig lite mat.

Känns verkligen som en toppen bra dag !
Hoppas att imorgon  Fredag blir en lika bra dag med lika fint väder, tror att det är vädret som gör att man mår mycket bättre, är ju det här man längtat efter så länge nu.

Imorgon ska jag till bvc med Liam, Ska vi se hur mycket han växt sen sist :)
Ska kolla upp hans små exem också, måste fråga vad det kan vara ifrån,om hon nu vet det.
Han har börjat smy massa nu också, lite små spyor kommer det lite då och då, han har ju aldrig spytt annars såhär så det kan ju vara från de att jag började med mjölkprodukter igen, har hållt på sen dess ungefär iallafall, jobbigt för att man måste hela tiden byta kläder och tänka på var man har honom,Men han verkar inte alls må dåligt utav det som tur är :)

Bara att hoppas att han har gått upp som han ska iallafall, men det tror jag, han bara växer och växer känns det som =D



Nu ska jag lägga ifrån mig allt och bara ta det lugnt sen blir det att hoppa i säng, Natti Natti !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0