Frukost

Då var det dags för frukost, jag och Liam har varit vakna nu i en timme :) Bättre än igår med andra ord :) Vi har tagit massa kort,provat lite kläder, han växer ju ur allt nun för tiden , Måste rensa igenom allt så att  jag vet vad han kan ha och inte, så att det han inte kan ha bara ligger där och tar upp plats, För nytt kommer det ju hela tiden så det blir ju inte mer plats direkt.

Jätte fint väder ute. men antar att det är väldigt kallt, Jag ska nog promenera till Tuna park idag för att hitta nån present till min bror som fyller 18 år. Jätte svårt , vet inte alls vad jag ska köpa för att det ska bli bra, haha, så tråkigt att få massa flytta hem ifrån grejer även om det är riktigt bra att ha så att man slipper köpa allt sen på samma gång. Men hur kul är det ? Sk aförsöka hitta på något annat. Förslag tack ?

Nu väntar den "mummsiga" havregrynsgröten på mig så jag måste gå,sen tänkte jag att vi ska gå till Tuna park,för att vara hemma i tid så jag hinner städa lite idag också om jag orkar. 

Kommentarer
Postat av: Nadja

De är superfint väder ute, när nog skönt i solen iaf! :D Hoppas du hittar ngt kul till din bror.

2009-03-25 @ 11:42:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: mia

Fin blogg =)



önskar er en jätte bra dag =)



2009-03-25 @ 12:27:12
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0